مسیری که یک مشتری تا خرید طی می کند بسیار پیچیده است

امروز،با الگوهای مصرف و استفاده از خدمات مشتریان به سمت کانال های رسانه ای دیجیتال سوق پیدا کرده است.

مشتریان به صورت فعال له جستجو ، جمع آوری اطلاعات ، تحقیق و خرید محصول یا خدمات در محیط وب و به صورت آنلاین می پردازند.

اگرچه نحوه استفاده از محتوا پیشرفته کرده ، نیازمندی های پایه تبلیغ دهندگان از تولیدکنندگان رسانه بدون تغییر باقی مانده است، آنها توقع دارند که :

– بینش عمیق از طبیعت مخاطبین ، علایق و اهداف آنها و همچنین مکان و چگونگی دستیابی به آنها ، داشته باشند.

 

– توانایی دسترسی به کاربران باریزدانگی هدفمندی بالا و در مقیاس وسیع داشته باشند.

 

– توانایی ایجاد و تحویل محتوای موثر ، مرتبط ، و خلاقانه بر روی انواع جایگاه های نمایش داشته باشند.

در ادتوب ما تبلیغ دهندگان و صاحبان برندهای تجاری را قادر می سازیم تا با استفاده از پلتفرم ، موفق به جذب کاربر از طریق تماس محیط های تعاملی مدرن مثل کامپیوتر های شخصی ، تبلت ها و تلفن های همراه شوند.پلتفرم ادتیوب با بهره گیری از تکنولوژی های هوشمند مصنوعی با پوشش از بزرگترین شبکه های رسانه ای دیجیتال ، جذب مخاطب واقعی را بر اساس رویکردی کاربر محور ارائه دهد.
خلافیت و بینش مخاطب بنیان هایی هستند که به ما کمک می کنند تا راه کارهایی هوشمندتر و مرتبط تر با نیاز کسب و کار را ارائه دهیم

هدفمندی مطقه جغرافیایی

الگوریتم تشخیص کلبک های تکراری

هدفمندی سیستم عامل

هدفمندی موبایل

هدفمندی محتوای صفحه

هدفگیری مجدد

ما مخاطب ایده آل شما را شناسایی کرده و شما را قادر می سازیم تا از طریق رسانه های موبایل ، جایگاه های نمایش و ویدئو به آنها دسترسی پیدا کنید.